tirsdag 19. oktober 2010

Tirsdag..

I dag har det egentlig skjedd en hel del rare ting.. Eller, det er mulig andre ser det som normalt.. Ingenting er normalt i dette huset, bare for å ha det sagt!

Vi skulle altså lage middag som vanlig, og det ender jo ofte i kaos. Det gjorde det ikke idag, så vi sier oss fornøyd. Kyllingsalat var det som sto på menyen og det ble som vanlig litt frem og tilbake med diverse greier..



Rune skjærer opp hvitløkstomat (cherrytomat) Det er liksom ikke like lett å si alt rett hele tiden..


Om avocadoen ser sånn ut bør du ikke bruke den!


Enkelte må passe på dette, mens andre..


er ute å røyker..



Helt tilslutt tar vi med en uttalelse fra meg, som Rune tolket litt feil.. Lakenet på senga mi ser sånn ut:

Og ingen av oss ble helt enig om hvordan farge dette var, eller vi ble enig tilslutt. Vi kom nemmelig frem til at det var sånn kirurg-grønt. Og da sa Rune at det passet jo bra siden jeg skal bli sånn sykehusting som han kalte det for. Jeg sa at jeg sikkert ikke kom til å ende opp på et sykehus, og han spør om jeg ikke kunne blitt kirurg. Tilslutt kommer det fra meg "det gjør meg ingenting å skjære i folk!"

Nå er Rune en smule skeptisk til å legge seg, så dette kan jo bli interessant!

3 kommentarer:

  1. Ååååå, nå fikk jeg fryktelig lyst på kyllingsalat ala Heidi! Det må jeg jammen ha en dag!

    SvarSlett
  2. Syns heller du kan komme hit å spise den i :D

    SvarSlett
  3. kunne godt tenkt meg til å prøve å lage en sånn salat en dag. Hva er det som skal være i den?

    SvarSlett