onsdag 13. oktober 2010

Stress

Stress..

Denne morgenen har virkelig vært fartsfylt, bokstavelig talt. Det hele begynner med at jeg våkner kl 06:47. og bussen min går 06:55, så man kan jo si at jeg fikk litt fart opp av senga. På tur ned trappa fant jeg ut at jeg skulle vekke Rune, så da var det bare å snu. Jeg sparka nærmest opp døra, og fikk liv i han. Denne turen ned trappa gikk ikke så veldig bra, det ble litt knall og fall for å si det sånn. Jeg knørva sammen en skive med et meter tykt lag nugatti, og skyldte den ned med en halv liter iste. Fløy ut gjennom døra, og hadde vel ikke stått mer en ca et minutt på busstoppen før bussen kom. Nå håper jeg bare at Rune har kommet seg opp, og det går opp for meg at jeg stressa så jævlig for å ha to timer matefuckingsmatikk.

Jeg glemte å si at jeg brukte slumreknappen IVRIG i forkant av denne episoden.. Så til dere alle, ikke bruk den med mindre dere VET at dere kommer dere opp i litt god tid :P

Nå skal jeg gå i dvale i to timer, før jeg skal gå enda mer i dvale..

2 kommentarer: