torsdag 13. januar 2011

Helluuu

Det har vært stille fra oss ganske lenge, grunnen til det er manglende motivasjon til blogging. Iløpet av denne tiden har vi funnet ut av vi ikke kan krangle, for det har vært et par episoder der vi har vært rimelig uenige. Jeg kan jo fortelle litt om akkurat dette.

Vi satt i sofaen, jeg brøla og Rune prøvde å se på TV. Dette endte me at han ba meg om å holde kjeft, og jeg brøla bare nei tilbake. Så endte det med at vi bare satt å brøla "JAA!" til hverandre. Så tok vi kveld, og noe av det første som skjedde når vi hadde lagt oss var at jeg sendte en melding med et "unnskyld". Dagen etter var jo alt greit, så joda :P

Ellers har jeg gått rundt å irritert meg litt over Rune, for han er ikke akkurat verdens flinkeste til å rydde etter seg. Dette resulterte i at jeg ikke gadd si noe, men skreiv en lapp til han der jeg sa klart fra om hva jeg mente om det. Da jeg kom hjem fra skolen oppdager jeg at han hadde svart på lappen, og jeg svarte igjen. Så vi krangler altså via lapper, noe som igrunn er ganske greit.

Så ja.. Vi prøver å komme sterkere tilbake. Uten krangling :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar